27 Mart 2012 Salı

Hoşgeldin Eylül Tuna Bebek :-)

Aslında bu postu yaklaşık 10-15 gun sonra atacağım zannederken Eylül Tuna'mız hepimize süpriz yaptı. Bu güneşin buseler dağıttığı mart ayının 27. günü öğleden sonra artık bizimle olmak istediğini söyledi. Bense onun için ayakkabı alışverişi yapıyordum. Sanırım modaya ve alışverişe meraklı olacak benim ilk yeğenim :-) ( Tıpkı teyzesi gibi :-)) Galiba ayakkabılarını aldığımı öğrenince dayanamadı:-P Bende apar topar koşuşturmaca içinde yolları karıştırtarak biraz gecikmeli olarak gelebildim. İşte böyle şimdi miniğimizi rahat rahat öpüp koklayabileceğimiz günleri iple çekiyoruz. Dileğim minnoşumuzun çok sağlıklı, çok mutlu, çok başarılı tüm dileklerinin gerçekleşebileceği bir ömrü olur. Eylül'üm benim minik ilk yeğenim, okumaya başladığında umarım teyzenin bu yazısını okuma fırsatın olur. Seni çooook çoook çoook seviyoruz... Not: Sanırım çok duygusallaştım. Şu an hastahaneden yazıyorum çünkü mutluluğumuzu paylaşmasam çatlardım.;-)

2 yorum:

  1. Hoşgelmiş minişş nasılda tatlıdır şimdi!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Uff nasıl tatlı ablası resmen onu görmeden duramıyorum. Pek de guzel kendisi:-)

      Sil